Polecane treści

Obiekt konferencyjny z salami w sam raz na kongres

Warszawa to niesamowite miejsce, które oferuje wiele atrakcji turystycznych, malownicze widoki i dużo zabawy, ale również obiekty konferencyjne dobre na organizację różnego rodzaju szkoleń, którezachwycą...


Polecane kierunki studiów

Skończenie kierunków informatycznych, to inwestowanie w swoją przyszłość, zagwarantuje Ci to większe możliwości na otrzymanie dobrze płatnej pracy od razu po ukończeniu studiów, z której będziesz zadowolony....


Zakładanie stron internetowych 3

Komu zlecić tworzenie stron www Na rynku webmasterskim jest duża ilość osób, które świadczą usługi są związane z tworzeniem stron WWW. Ze względu na standardy, które wymaga tworzenie stron WWW, pracę...


Banery skuteczna reklama

Banery skuteczne także w internecie Posiadacze serwisów internetowych, stawiający sobie za zadanie zdobyć bardzo dużą popularność wśród osób korzystających z usług internetu, najczęściej wykorzystują...


Web Katalog > Polecane treści

Zadanie banerów reklamowych

Jedną z często wykorzystywanych form masowej reklamy we współczesnym marketingu są banery, które w wolnym przekładzie z języka angielskiego znaczą transparenty. Pełnią one swą funkcję przez umieszczenie ich wzdłuż uczęszczanych ulic a także autostrad o wzmożonym ruchu samochodowym lub też stosowane są jako efektywna forma promocji internetowej. Banery umieszczane na zewnątrz mają zazwyczaj dość duże rozmiary, są w formie graficznego obrazu z zamieszczonymi hasłami reklamowymi, zachęcając masowych odbiorców do zapoznania się z promowanym produktem oraz usługą.

Natomiast banery reklamowe używane w internecie wyskakują podczas przeglądania stron www pod postacią migoczących okienek. Kliknięcie w ich obszar przenosi od razu użytkownika internetu na polecany portal internetowy. Banery zazwyczaj przybierają formę graficznej animacji dodatkowo uatrakcyjnianą podkładem dźwiękowym, która swą wymową zachęca do zapoznania się z treścią reklamowanej strony. Pierwszy raz baner reklamowy pojawił się w Internecie w latach dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku i do dnia dzisiejszego stanowi jedną z najbardziej efektywnych form reklamy stosowanej w internecie.